Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

Pravidla obchodu

       

1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.

   

2. Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných údajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.

    

3. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.

     

4. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky nebo e-mailem kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.

      

Doručení a platba za zboží

       

Zákazník může zvolit jeden z těchto způsobů platby za zboží a jeho doručení:

      

1) Platba dobírkou – doprava Česká pošta

Zboží zaplatíte doručovací službě při jeho převzetí, platba 148,- Kč (122,- Kč + 21% DPH) + cena objednaného zboží. Jedná se o kompletní zaplacení zboží včetně poštovného a dobírkového poplatku při převzetí zboží.

 

2) Platba dobírkou – doprava přepravní služba PPL

Zboží zaplatíte kurýrní službě PPL při jeho převzetí, platba 138,- Kč (114,- Kč + 21% DPH) + cena objednaného zboží. Jedná se o kompletní zaplacení zboží včetně poštovného a dobírkového poplatku při převzetí zboží.

          

3) Platba předem na účet – doprava Česká pošta

Platba 99,- Kč (82,- Kč + 21% DPH) + cena objednaného zboží. Variabilní symbol je číslo objednávky. Jedná se o kompletní zaplacení zboží včetně poštovného předem na účet prodejce, od dopravce převezmete již jen balíček bez další úhrady.

        

Pokud si zvolíte tento způsob platby, můžete Vaši platbu za zboží poukázat na náš účet níže uvedenými způsoby.
     

1. bankovním převodem z Vašeho účtu (internetbanking, GSM banking)
2. složením peněz v hotovosti na kterékoliv pobočce naší banky přímo na náš účet
3. odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR 

     

Bankovní spojení

      

číslo účtu: 2400256135/2010, Fio banka.
Variabilní symbol je shodný s číslem Vaší objednávky, které obdržíte v potvrzovacím emailu. Zaplacené zboží Vám bude připraveno a obratem po obdržení platby na náš účet bude odesláno.

       

   

4) Platba předem na účet – doprava přepravní služba PPL

Platba 89,- Kč ( 74,- Kč + 21% DPH) + cena objednaného zboží. Variabilní symbol je číslo objednávky. Jedná se o kompletní zaplacení zboží včetně poštovného předem na účet prodejce, od dopravce kurýrní služby DPD převezmete již jen balíček bez další úhrady.

Pokud si zvolíte tento způsob platby, můžete Vaši platbu za zboží poukázat na náš účet níže uvedenými způsoby.

1. bankovním převodem z Vašeho účtu (internetbanking, GSM banking)
2. složením peněz v hotovosti na kterékoliv pobočce naší banky přímo na náš účet
3. odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR 

     

Bankovní spojení

      

číslo účtu: 2400256135/2010, Fio Banka.
Variabilní symbol je shodný s číslem Vaší objednávky, které obdržíte v potvrzovacím emailu. Zaplacené zboží Vám bude připraveno a obratem po obdržení platby na náš účet bude odesláno.

   

          

5) Hotově - osobní odběr

              
Zboží lze vyzvednout osobně v sídle provozovny v Tuchlovicích u Kladna 619, 273 02 (blíže areál firmy Destone). Výdejní doba PO - PÁ 6 - 14 hod.

V tomto případě zaplatíte hotově jen cenu zboží bez dalších spedičních nákladů.

Pro osobní odběr prosíme předem o kontaktování telefonicky. 


               

 Odeslání prodejcem – doručení zákazníkovi



O odeslání zboží je zákazník informován e-mailem. Balík se zbožím je předán České poště nebo přepravní službě PPL.

Česká pošta i PPL deklarují doručení následující den po odeslání. Pokud dojde ke zpoždění (např. předvánoční čas), je chyba na straně těchto dopravců, nikoli prodejce.

 

Ostatní


  • Pokud si zákazník zadá do objednávky osobní odběr, bude zboží rezervováno na provozovně 3 dny, pokud nebude telefonicky ze strany zákazníka stanoven termín odběru. Po této lhůtě bude zboží uvolněno pro dalšího zákazníka.     

 
  •  V případě, že platba za zboží nebude doručena na náš účet do 14-ti dnů po odeslání objednávky, budeme považovat tuto objednávku za bezpředmětnou.
 
  •  Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.
 
  •  Při objednávce zboží vyšší než 3.000,- bez DPH je poštovné ZDARMA.



  • Při odesílání většího množství zboží, zvláště dřevěných pivních přepravek, které nebude možné odeslat jedním balíkem pro objemnost zboží, bude cena za dopravu účtována navíc 99,- Kč ( 82,- Kč + 21% DPH) za každý další balík. O případném navýšení ceny poštovného bude zákazník informován co nejdříve po obdržení objednávky před odesláním zboží.

 

Dodací podmínky

 
  • Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty, kurýrní služby PPL, nebo je možno si je vyzvednout osobně.


  • Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno max. do 5 pracovních dnů po obdržení objednávky, ve většině případů 2. pracovní den.


  • Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list.
 

Obchodní podmínky

 
   
Obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě závazné objednávky uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

    

Reklamační řád

 

Veškeré nepopsané skutečnosti se řídí Občanským zákoníkem a zákonem O ochraně spotřebitele v platném znění.  Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy Občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., platného od 1.1.2014.

Práva z vadného plnění jsou uvedena v Občanském zákoníku v §2161 a dalších. Kupující má mimo jiné níže uvedená práva:

 

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady, projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Datum prodeje je vyznačeno na prodejním dokladu, případně i na záručním listu.

V případě výskytu vady ve lhůtě 6 měsíců od data dodání - prodeje má kupující právo požadovat dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká jen části věci, může kupující požadovat výměnu jen této součásti. Není – li to možné, může kupující odstoupit od kupní smlouvy.

V případě, že je vada zboží podstatná, má zákazník na výběr z následujících možností:

 
  • odstranění vady dodáním nově věci nebo věci chybějící
  • odstranění vady opravou věci
  • poskytnutí přiměřené slevy
  • odstoupení od kupní smlouvy

 

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud

 
  • Výrobek byl poškozen při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce). Pokud zákazník převezme zásilku a následně zjistí poškození zboží přepravou, je oprávněn uplatnit reklamaci na poště v místě bydliště. Reklamační lhůta je 7 dnů. Poškozený nepřevzatý balík zákazníkem se vrací zpět prodejci,  který v tomto případě uplatňuje reklamaci.
  • Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl poškozen působením živlů.
  • Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.
 

Postup při reklamaci

 
  •  Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
  •  Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
  •  Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.
  • Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.
 

Odstoupení od smlouvy

 

Kupující má dle zákona č. 367/2000 Sb. právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu (pokud ne tak rok), tj. vrátit zboží, s výjimkou audionahrávek a multimediálních CD,DVD – ROM, u kterých byl porušen obal. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem.

    
     

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

 

· Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu:  Info@darky-seniorum.cz.

· Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

· Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html. 

· U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

· Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

· Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

· Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

· V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

· Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

Ochrana osobních údajů

 

Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.

 

Osobní údaje

 

Od Vás jako od zákazníka fyzické osoby musíme při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČ a DIČ.

 

Údaje o Vaší činnosti

 

Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

 

 

Shrnutí

 

Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli.

 

zpět